Žuvis, å½uvio receptai

Čia rasi atrinktus receptus, kurių ingridientuose yra Žuvis. Surask ir išsirink savo nuomone geriausius receptus ir palik savo įvertinimą prie receptų! Galbūt tavo įvertinimas padės kitiems surasti gerus receptus, kurių jie dar nežino.

Nuoroda: http://www.geri-receptai.lt/receptas-naudojant/zuvis/4

Puslapiai: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

ALUJE TROŠKINTA ŽUVIS

Zuvies file supjaustome griezineliais, pabarstome druska, pipirais ir laikome 30 min. Prieskonines darzoves supjaustome griezineliais ir kepiname iki rusvos spalvos, i keptuve dedame zuvu gabalelius bei pakepintas darzoves, ipilame 1 sauksta alaus, supilame alieju, ispaudziame citrinu sulciu, suberi..

Žuvies sūris

Žuvį sumalame kartu su piene išmirkytu batonu, pakepintais svogūnais. Į masę įmušame kiaušinius, įberiame prieskonių ir labai gerai išminkome. ĮĮdarui grybus, apkeptus sumulkintus svogūūnus ir virtas morkas sumalame ir pakepamĮĮe keptuvėje su aliejumi bei prieskoniais. Tada įdeda..

Aukštaitiškas jautienos liežuvis

Liežuvis gerai nuplaunamas ir įtrinamas sausu marinatu, t.y.prieskonių mišiniu (susmulkintais lauro lapeliais, maltais pipirais, grūstu česnaku), sumaišytu su druska, cukrumi ir citrinos rūgštimi. Liežuvis dedamas į emaliuotą indą, lengvai paslegiamas ir palaikomas 10-12 val. žemoje t..

Recepto vertinimas: 1

Balinta žuvienė

Karpį išvalykite ir supjaustykite gabaliukais. Užpylusi vandeniu, suberkite papriką ir virkite ant silpnos ugnies, kol žuvis suminkštės. Išgriebkite. Pomidorą nuplikykite, nulupkite ir supjaustykite kubeliais. Žaliąją papriką perpjaukite pusiau, išskobkite sėklalizdį ir supjaus..

Žuvies vyniotinis, įdarytas grybais

Nuo žuvies filė nulupti odą, filė sumalti mėsmale, pridėti piene arba sultinyje išmirkyto pyrago, ištirpinto sviesto, įmušti žalią kiaušinį, įdėti prieskonių ir išsukti. Susmulkintą svogūną ir grybus pakepinti riebaluose, sumaišyti su kapotais petražolių lapeliais ir kapotu ..

Recepto vertinimas: 5

Marinuota žuvis (Pescado en escabeche)

Keturias česnako skilteles su luobele paskrudinkite sausoje keptuvėje, žiūrėdami, kad neprisviltų. Išimkite ir nulupkite, kaip ir likusias česnako skilteles. Pipirų grūdelius, cinamono lazdelę, gvazdikėlius, raudonėlius ir kmynus trumpam suberkite į įkaitintą keptuvę ir maišydami..

ŽUVIES KROKETAI

Zuvies file isvirti garuose. Bulves isvirti su lupenomis, aplupti. Zuvs ir bulves sumalti mesmale arba pertrinti. I mase ideti kiausini, trynius, krapus, druska, pipirus ir viska gerai ismaisyti. Is mases formuoti kroketus ir kepti aliejuje iki aukso spalvos...

Karpis

Karpį ištrinkite prieskoniais, druska ir palikite por?i valandų. Kepimo formą išklokite folija, folijos kraštai turi būti ilgesni, kad vėliau būtų galima užlenkti. Gausiai dėkite morkų, petražolių, krapų ir pjaustyto svogūno. Paguldę karpį į pilvelį pridėkite pjaustyto svogūn..

ŽUVIES BLYNELIAI-KEPSNELIAI

Zuvi supjaustyti ruozeliais.Svoguna - kubeliais.Is kiausiniu, pieno, miltu, prieskoniu ir druskos paruosti panasia kaip blynams mase, i ja sudeti zuvi ir svogunus.Viska ismaisyti ir kepti aliejuje. Valgyti su ketcupu. (Petroviene)..

Menkė sviesto padaže

Į puodą įdėti sviestą ir ištirpinti .Įpilti grietinėle ir sumaišyti . Padažas turi gautis švelnaus skonio . Į padažą sudėti menkės filė ir palikti troškintis 20-35 min . Menkei išsitroškinus įdėkite ją į lėkšte ir pabarstykite prieskoniais pagal skonį . Papu..

Kepta žuvis su grybais

Plekšnes nuvalyti, išimti vidurius, nupjauti galvą ir pelekus, pasūdyti, pašlakstyti actu ir pusvalandį palaikyti šaltai. Paskui suvilgyti kiaušinio ir pieno mišinyje, apvolioti džiūvėsėliais ir kepti riebaluose, kol apsitrauks rausva plutele. Iškepusias žuvis sudėti į pašildytą ..

Daržovėmis įdarytas karpis (Vidos)

Karpį išdarinėjame, gerai išplauname, įtriname druska bei pipirais ir palaikome trumpiausiai valandą, ilgiausiai per naktį (kuo ilgiau, tuo geriau). Supjaustome svogūną griežinėliais ir sutarkuojame stambiai morkas. Viską pasūdome ir prikemšame karpį arba išklojame skardą, o ant v..

Liežuvis drebučiuose

Želatiną 20 minučių pabrinkinti, tada ištirpinti mėsos sultinyje. Liežuvį supjaustyti ir sudėti į dubenį. Ant jo sudėti supjaustytas morkas, pomidorus bei krapus. Užpilti sultiniu ir 3 valandas laikyti šaltai. Skanaus. ..

Žuvies ir ryžių užkepėlė

Supjaustyti žuvį gabalėliais ir pagardinti prieskoniais, sudėti į troškintuvę, ant viršaus sudėti supjaustytus svogūnus, sutarkuotas morkas, supjaustytus pievagrybius, kelis gabalėlius sviesto, užpilti vandeniu ir patroškinti apie pusvalandį. Tuomet įdėti nuluptus ir supjaustytus p..

Grybų ir žuvies apkepas

Formą patepti riebalais, sudėti gabalėliais supjaustytus grybus ir žuvį. Miltus (ir kapotą svogūną, jeį jo dedama) pakepinti riebaluose. Įpilti pieno, 10 minučių pavirinti ir ataušinti. Į padažą įmaišyti prieskonių, žalių kiaušinių ir užpilti ant grybų ir žuvies. Viršų a..

Žuvis drebučiuose

Žuvį išvalykite, išvirkite. Į gilų emaliuotą indą pilkite 0,5 cm žuvies drebučių ir leiskite jiems sutingti. Tada sudėkite susmulkintą žuvį, papuoškite žalumynais ir morkomis kiekvieną gabaliuką, citrinos riekutėmis. Viską užpilkite drebučiais ir leiskite vėl sustingti. Tada..

Karpis su pomidorais

Žuvį įtrinti druska, prieskoniais ir apšlakstyti citrinos sultimis. Žalumynus sumaišyti su džiūvėsėliais. Rozmarinų įdėti į žuvies vidų. Pomidorus nuplauti, nusausinti ir supjaustyti nedideliais kubeliais. Česnakus nulupti ir palikti skiltelėmis. &..

ŽUVIES ŠAŠLYKAS

Nuvalyta zuvi supjaustykite gabaliukais. Is smulkiai supjaustyto svoguno, tarkuotos citrinos zieves, citrinos sulciu ir druskos padarykite tyre. Ja aptepkite zuvies gabaliukus. Palaikykite leksteje 30 min. Tada suverkite ant iesmo pakaitomis su lasiniu gabaliukais, svoguno ir pomidoru griezinukais, ..

Žuvienė

Paruošta žuvis nuplaunama, išimamos žiaunos, užpilama šaltu vandeniu, užvirinama, nugraibstomos putos, įdedamas svogūnas, morka, krapų stiebų, kvepiančiųjų pipirų, lauro lapelių ir verdama ant silpnos ugnies apie valandą. Išvirusi žuvis išgriebiama, sultinys perkošiamas, suded..

Recepto vertinimas: 4

Žuvies apkepas su citrina

Žuvį ir citriną sumalame mėsmale. Į faršą sudedame kubeliais supjaustytus ir svieste pakepintus svogūnus bei visus likusius produktus. Suformuojame apvalų kepsnį, dedame į aliejumi išteptą skardą, įpilame stiklinę vandens ir kepame apie 1 val. iki 180-200 laipsni..

Recepto vertinimas: 5

Bulvių ir žuvies pyragėliai

Bulvės ir virta žuvis permalamos mėsmale, įmušamas kiaušinis, įdedama pomidorų pastos, pasūdomą. Iš tešlos daromi norimo dydžio pyragėliai, apvoliojami džiūvėsėliais ir įkaitintuose riebaluose iš abiejų pusių apkepami. Valgomi su salotomis. ..

Recepto vertinimas: 4

Senovinė Kūčių šešių žuvų žuvienė

Į 200g vandens įdėkite išdarytų 20g karpių, 20g lynų arba lydekų, 20g ešerių, 20g kuojų, 10g ungurio, arba kitokių penkių skirtingų žuvų, sudėtų į marlės maišelį. Į kitą marlinį maišelį įdėkite 12g morkų, 12g neluptų, bet gerai nuplautų svogūnų, 3g neluptų, bet ge..

Recepto vertinimas: 1

Liežuvis arba mėsa drebučiuose

Želatiną brinkinti 20--30 minučių šaltame vandenyje, paskui ją ištirpinti karštame skaidriame pagardintame prieskoniais mėsos sultinyje. Jeigu želatina nelabai švari, sultinį perkošti per marlę arba sietelį. Liežuvį ir. mėsą supjaustyti skersai raumenų 3--4 mm storio griežinėl..

Karpis drebučiuose

Išvalyto karpio gabaliukai įtrinami prieskoniais su druska, susmulkintu česnaku ir kepinami aliejuje, kol pagelsta. Po to gabaliukai sudedami į puodą, užpilami citrinos sultimis šiek tiek parūgštintu vandeniu kartu su citrinos žievelėmis ir verdami ant mažos ugnies apie 30 minučių.&#..

Karpis su bulvėmis

Žuvį nuplauti, pasūdyti, pabarstyti pipirais. Citriną nuplikyti ir supjaustyti plonomis skiltelėmis. Su petražolių stiebeliais sudėti į žuvies vidų. Bulves nuskusti, nuplauti ir supjaustyti plonomis skiltelėmis. Česnaką nulupti ir sukapoti. Nuo petražolių nuskinti lapelius ir sukapo..