13 rezultatų ieškant "keptas e"

Keptas varškės desertas

Varškę sutriname per tinklelį ir sumaišome su minkštu sviestu, cukrumi, suplaktais kiaušiniais ir citrinos žievele. Gerai išmaišome. Masę sudedame į sviestu pateptas kepimo formeles. Kepame 200 laipsnių Celsijaus temperatūros orkaitėje. Desertą papuošiame plakta pasaldinta grietinė..

Kiaušinienė su dešrelėmis

Kiaušinius išplakite su pienu ir pasūdykite. Keptuvėje ištirpinkite sviestą ir supilkite kiaušinius. Kepkite maišydami kol pasidaro košelė. Kiaušinienę sudėkite į nedidelę pašildytą vazelę. Dešreles nuplaukite, supjaustykite 3 – 4 mm storumo griežinėliais ir pakepinkite ant tr..

Kotletai su sūriu

Avižinius dribsnius užpilti verdančiu vandeniu, kad išbrinktų . Turi gautis košė. Į faršą įmušti kiaušinį, sudėti pravėsius avižinius dribsnius, smulkiai kapotą svogūną, prieskonius (pipirai, bazilikas ir kt.) , druską ir viską gerai išminkyti. Sūrį supjaustyti l..

Recepto vertinimas: 4

Karpis keptas folijoje

Karpį išvalome, nupjauname galvą. Ištriname prieskoniais, česnakais , pabarstome pipirais, drudska. Paliekame valandai marinuotis. Po valandos apšlakstome alyvų aliejumi ir įvyniojame į foliją ir kepame apie 1 val. karštoje orkaitėje (180C). Likus 10 min iki kepimo pabaigos, ..

Keptas ešerys grybų padaže

Žuvis supjaustyti gabalais, pabarstyti prieskoniais ir kiek palaikyti. Paskui apvolioti miltais, iš abiejų pusių iki rusvumo apkepinti ir sudėti į dubenį. Įkaitintuose riebaluose iki auksinės spalvos pakepinti miltus, įpilti sultinio, vyno, įdėti grietinės, tarkuotą obuolį, prieskoni..

Marinuotas keptas starkis tešloje

Saldyto starkio filė atšildoma, supjaustoma gabaliukais ir palaikoma marinate. Iš kiaušinio, miltų, pieno ar vandens užmaišoma geros grietinės tirštumo tešla, joje pamirkomi marinuoti žuvies gabaliukai ir kepami dideliame riebalų kiekyje apverčiant, kol parusvės. Iškepę karšti žu..

Keptas upėtakis

Išdarinėti upėtakiai nuplaunami, nusausinami, įtrinami druska, sumaišyta su prieskoniais, pavilgomi išplaktame kiaušinyje, pavoliojami miltuose ar džiūvėsėliuose ir kepami keptuvėje ant silpnos ugnies. Patiekiami pašildytame pusdubenyje, papuošti citrinos griežinėliais ar apiba..

Keptas kalakutas

Kalakuto galva ir kojos nupjaunamos, iš išorės ir iš vidaus nušluostomas. Vidus ištrinamas druska su kmynais, o viršus tik su druska. Taip paruoštas paukštis laikomas per naktį. Kitą dieną vidus iššluostomas, pridedamas slyvų ir užsiuvamas. Šlaunelių galai surišami. Ant..

Recepto vertinimas: 2

Orkaitėje keptas blynas (Skirmantės) (foto)

Įkaitinti orkaitę iki 160 laipsnių C. Miltus, kiaušinius, cukrų ir druską gerai išmaišyti. Turi gautis skysta tešla. Ištirpinti sviestą kepimo inde (naudojau apie 30 cm skersmens), supilti į jį tešlą ir kepti orkaitėje 20 min arba kol išsipūs (ištraukus iš orkaitės, blynas sub..

Recepto vertinimas: 5

Lavašas su daržovių ir vištienos įdaru

Keptuvėje pakepinti gabaliukais supjaustytą vištieną, svogūną, papriką ir pievagrybius (geriau, jei kiekvieną iš sudedamųjų dalių kepinsite atskirai). Viską sudėti į puodą. Ten pat sudėti keptas pupeles, įdėti tris valgomuosius šaukštus grietinės ir troškinti apie 15 min. V..

Recepto vertinimas: 2

Keptas baklažanas tešloje (foto)

Baklažaną gerai nuplauti ir nenulupus supjaustyti 0,5cm - 1cm storio griežinėliais. Miltus užpilti vandeniu, sudėti prieskonius, gerai išmaišyti (tešlos konsistencija turi būti panaši į jogurto). Taip pat į tešlą galima įdėti susmulkinto svogūno, ciberžolės, nuo kurios blynelia..

KARPIS, KEPTAS PIENE

Perpjaukite karpi isilgai ir abi puses supjaustykite pirsto storumo gabaliukais. Pavolioje miltuose, dekite i piena, sumaisyta su pipirais ir druska, ir kepkite orkaiteje (krosnyje).Tiekiamas su bulviu salotomis...

Recepto vertinimas: 0

Keptas viščiukas su riešutais ir avižiniais dribsniais

•Mėsą įtriname majonezo, garstyčių, susmulkinto česnako, druskos ir pipirų mišiniu ir marinuojame per naktį.• Marinuotą viščiuką apvoliojame riešutuose ir dribsniuose, apkepame keptuvėje su aliejumi, po to apie 45 min. kepame orkaitėje. Kartu orkaitėje folijoje iškepame bananus..