17 rezultatų ieškant "keptas e"

Keptas varškės desertas

Varškę sutriname per tinklelį ir sumaišome su minkštu sviestu, cukrumi, suplaktais kiaušiniais ir citrinos žievele. Gerai išmaišome. Masę sudedame į sviestu pateptas kepimo formeles. Kepame 200 laipsnių Celsijaus temperatūros orkaitėje. Desertą papuošiame plakta pasaldinta grietinė..

Kotletai su sūriu

Avižinius dribsnius užpilti verdančiu vandeniu, kad išbrinktų . Turi gautis košė. Į faršą įmušti kiaušinį, sudėti pravėsius avižinius dribsnius, smulkiai kapotą svogūną, prieskonius (pipirai, bazilikas ir kt.) , druską ir viską gerai išminkyti. Sūrį supjaustyti l..

Recepto vertinimas: 4

Karpis keptas folijoje

Karpį išvalome, nupjauname galvą. Ištriname prieskoniais, česnakais , pabarstome pipirais, drudska. Paliekame valandai marinuotis. Po valandos apšlakstome alyvų aliejumi ir įvyniojame į foliją ir kepame apie 1 val. karštoje orkaitėje (180C). Likus 10 min iki kepimo pabaigos, ..

Recepto vertinimas: 5

Karšti sumuštiniai su kumpiu ir kiaušiniu

Forminės baltos arba juodos duonos riekės apkepinamos margarine.Ant kiekvienos riekės uždedami 1-2 griežinėliai pakepinto karšto kumpio, o ant viršaus virtas arba keptas kiaušinis.Papuošiama pomidoro riekelėmis.Pomidorų padažą galima užtepti ant kumpio.Sumuštiniai tuojau pat patieki..

Recepto vertinimas: 2

Karšti sumuštiniai su kepenine dešra

Duona iš abiejų pusių apkepinama, kol bus šviesiai gelsvos spalvos.Uždedamas didelis išilgai atpjautas kepeninės dešros gabalėlis, o greta jo arba ant viršaus - keptas kiaušinis.Ant dešros uždedamas kauburėlis pakepinto arba žalio svogūno, kauburėlis svogūnų laiškų.Kiaušinis p..

Marinuotas keptas starkis tešloje

Saldyto starkio filė atšildoma, supjaustoma gabaliukais ir palaikoma marinate. Iš kiaušinio, miltų, pieno ar vandens užmaišoma geros grietinės tirštumo tešla, joje pamirkomi marinuoti žuvies gabaliukai ir kepami dideliame riebalų kiekyje apverčiant, kol parusvės. Iškepę karšti žu..

Keptas upėtakis

Išdarinėti upėtakiai nuplaunami, nusausinami, įtrinami druska, sumaišyta su prieskoniais, pavilgomi išplaktame kiaušinyje, pavoliojami miltuose ar džiūvėsėliuose ir kepami keptuvėje ant silpnos ugnies. Patiekiami pašildytame pusdubenyje, papuošti citrinos griežinėliais ar apiba..

Ungurys, keptas orkaitėje

Jauni unguriai kepami nelupti (oda gerai nuvaloma ir įtrinamą druska). Nuluptas ungurys nuplaunamas, nusausinamas, pasūdomas, pabarstomas maltais prieskoniais, dedamas į keptuvą nepjaustytas ir kepamas karštoje orkaitėje. Iškepa maždaug per 30 min. Kepant palaistomas atsiradusiomis sultim..

Keptas rūkytas kiaulės kumpis

Rūkytas kiaulės kumpis nakčiai pamerkiamas į šaltą vandenį. Rytą gerai nuplaunamas ir nusausinamas. Iš ruginių miltų, užplikius juos karštu vandeniu, užmaišoma tešla. Kumpis apibarstomas maltai gvazdikėliais, kvapiaisiais pipirais, cinamonu ir aptepamas tešla piršto storumo sluo..

Keptas kalakutas

Kalakuto galva ir kojos nupjaunamos, iš išorės ir iš vidaus nušluostomas. Vidus ištrinamas druska su kmynais, o viršus tik su druska. Taip paruoštas paukštis laikomas per naktį. Kitą dieną vidus iššluostomas, pridedamas slyvų ir užsiuvamas. Šlaunelių galai surišami. Ant..

Recepto vertinimas: 2

Keptas baklažanas tešloje (foto)

Baklažaną gerai nuplauti ir nenulupus supjaustyti 0,5cm - 1cm storio griežinėliais. Miltus užpilti vandeniu, sudėti prieskonius, gerai išmaišyti (tešlos konsistencija turi būti panaši į jogurto). Taip pat į tešlą galima įdėti susmulkinto svogūno, ciberžolės, nuo kurios blynelia..

Pusryčių sumuštinis (Ryčio)

Iš pradžių dešreles supjaustome į keturias juosteles (arba jeigu didelė tai pjaunam dar per pusę), pakepame keptuvėje. Tada išimame dešreles ir iškepame kiaušinius atskirai po vieną. Imame riekę batono ir dedame vieną kiaušinį, tada sudedame keptas dešreles ir patepame pomid..

Recepto vertinimas: 1

Rizotas su kriaušėmis ir ožkos sūriu

Įkaitinkite orkaitę iki 180°C. Supjaustykite vieną kriaušę į keturias dalis, išimkite šerdį. Supjaustykite labai plonais griežinėliais ir sudėkite ant kepimo skardos išklotos kepimo popieriumi. Kepkite, karts nuo karto apversdami, kol griežinėliai išdžius (15-20 min.). Išimkite ..

Recepto vertinimas: 0

Grilyje keptas otas (Ramunės)

Ne per plonai supjaustytos riekelės iš pradžių 1-2 valandas palaikomos marinate iš citrinos sulčių, druskoje sumaigytos česnako skiltelės, sojų padažo, aliejaus, garstyčių ir pipirų. Po to dedamos į grilį ant grotelių ir, truputį nubraukus marinatą, kepama 3 minutes. Žuvies kep..

KARPIS, KEPTAS PIENE

Perpjaukite karpi isilgai ir abi puses supjaustykite pirsto storumo gabaliukais. Pavolioje miltuose, dekite i piena, sumaisyta su pipirais ir druska, ir kepkite orkaiteje (krosnyje).Tiekiamas su bulviu salotomis...

JŪROS LYDEKOS UŽKEPĖLĖ

Zuvi supjaustyti gabaleliais, sudeti prieskonius, 2 valgomus saukstus miltu, padruskinti pagal skoni ir ismaisius palikti, kad prieskoniai ir druska isigertu. Apkepti zuvi keptuveje iki rusvumo. Aliejuje apkepinti burokine tarka tarkuotas morkas ir smulkiai pjaustytus svogunus iki graziai geltonos s..

Recepto vertinimas: 5

Keptas viščiukas su riešutais ir avižiniais dribsniais

•Mėsą įtriname majonezo, garstyčių, susmulkinto česnako, druskos ir pipirų mišiniu ir marinuojame per naktį.• Marinuotą viščiuką apvoliojame riešutuose ir dribsniuose, apkepame keptuvėje su aliejumi, po to apie 45 min. kepame orkaitėje. Kartu orkaitėje folijoje iškepame bananus..