25 rezultatų ieškant "sultinyje"

Žuvies vyniotinis su voveraitėmis

Žuvies filė sukapojame, sumaišome su kapotais kiaušiniais, smulkintomis voveraitėmis ir svieste keptais smulkintais svogūnais. Viską gerai sumaišome, paskaniname prieskoniais, padarome vyniotinį, suvyniojame į celofaną ir verdame 45-50 min. Vyniotinį atvėsiname sultinyje..

Recepto vertinimas: 1

Sojos plovas

Ryžius isvirti. Morkas supjaustyti kubeliais ir kepti aliejuje, po 10 min. sudėti susmulkintus svogūnus ir apkepinti kartu su morkomis. Sojos farsą atskirai isvirti daržovių sultinyje, nukosti ir sumaisyti su isvirtais ryžiais, morkomis ir svogūnais. Paskaninti prieskoniais, žalumynais. ..

Lašiša su mėlynių padažu

Į puodelį sukrečiame mėlynių uogienę, svogūnus, česnakus, garstyčias, čiobrelius ir maišydami užviriname. Lašišos gabalus išdėliojame sviestu išteptoje skardoje ir abi puses kepame po 5-6 min. Lašišą galima virti daržovių sultinyje: užverdame tris puodelius vandens, suberiame..

Žuvienė “Marselietė” su šafranu

Iš žuvies kaulų ir daržovių išvirti sultinį. Visą gautą masę permalti su malimo mašina ir perkošti per labai tankų sietelį. Gaunamas skaidrus sultinys.Į lėkštę dedame po 20 g apvirtos lašišos, sterko ir paruoštų austrių. Užpilamas sultinys.Prie šio sultinio atskiroje lėkš..

Recepto vertinimas: 0

Gūžinių baltųjų kopūstų sriuba su grybais

Kopūstą supjaustyti, patrinti su druska ir virti sultinyje. Supjaustytas bulves sudėti į kopūstus. Morkas ir svogūnus pakepti svieste, sudėti į verdančią sriubą. Grybus supjaustyti, patroškinti svieste, sudėti pomidorų tyrę, prieskonius, pasūdyti, išmaišyti ir supilti į kopūstus..

Pertrinta aguročių sriuba

Supjaustytus aguročius išvirti mėsos sultinyje. Išvirus išgriebti, pertrinti pro sietelį ir sudėti atgal į sultinį. Svogūną, morką, petražolę supjaustyti ir ištroškinti svieste. Po to pertrinti per sietelį ir tyrę sudėti į sriubą. Į sriubą įdėti miltus, pakepintus iki rausv..

Recepto vertinimas: 0

Pertrinta gūžinių baltųjų kopūstų sriuba

Daržoves supjaustyti ir virti sultinyje. Išvirusias pertinti per sietelį, sudėti svieste apkeptus miltus, įdėti pipirų, išmaišyti, supilti sultinį, pasūdyti ir užvirti. Užbalinti grietine. Skanaus! ..

Pertrinta šparagų sriuba

Šparagus ir morkas išvirti mėsos sultinyje, išgriebti iš vandens, atskirti galvutes, o likusią dalį ir morkas pertrinti per sietelį. Šią masę ir šparagų ūglius dėti atgal į sultinį. Sriubą pasūdyti, sudėti pomidorų tyrę ir užvirti. Paskaninti grietine. Skanaus! ..

Įdaryta lydeka drebučiuose

Lydeką nuskusti, išskrosti per padarytą pjūvį neperpjaunant papilvės, išimti žiaunas ir išplauti šaltame vandenyje. Numauti odą taip, kad galva ir uodega pasiliktų neatskirtos nuo odos. Įdarui skirtą žuvies mėsą, išėmus kaulus, sukapoti arba sumalti mašinėle kartu su pakeptu sv..

Recepto vertinimas: 1

Žuvies vyniotinis, įdarytas grybais

Nuo žuvies filė nulupti odą, filė sumalti mėsmale, pridėti piene arba sultinyje išmirkyto pyrago, ištirpinto sviesto, įmušti žalią kiaušinį, įdėti prieskonių ir išsukti. Susmulkintą svogūną ir grybus pakepinti riebaluose, sumaišyti su kapotais petražolių lapeliais ir kapotu ..

Recepto vertinimas: 5

Pyragas su soja

Sluoksniuotą tešlą iškočioti, dėti į formą, pateptą aliejumi, subadyti ir kepti apie 10 minučių. Svogūnus pjaustome kubeliais, kepiname svieste, įberiame miltų, įpilame pieno, suberiame vegetą, baziliką ar kitokius prieskonius. Praaušiname, tada įmušame kiaušinį, įberiame ta..

Vištienos vyniotinis su apelsinais

250g kiaulienos arba vištienos faršo išmaišykite su 50g kapotų džiovintų abrikosų, 50g obuolių kubelių, 40g kiaušinio baltymo, 30g kepintų smulkintų migdolų, 30g razinų, 4g druskos, 0,05g maltų juodųjų pipirų. Nuo 400g viščiukų šlaunelių nuimkite odeles, mėsą išplakite, a..

Virta jautiena su baravykais

Mėsa išverdama prieskoninių daržovių sultinyje, supjaustoma gabaliukais ir užpilama ištroškintais sultinyje šviežiais ar džiovintais baravykais, su pakepintais svieste svogūnais, miltais. Paskaninama grietine. Patiekiama su virtomis bulvėmis ar bulvių koše. ..

Virta antiena

Išdarinėta antis nuplaunama ir verdama supjaustyta dideliais gabalais (nedidelė verdama nepjaustyta) prieskonių ir prieskoninių daržovių sultinyje. Išvirusi supjaustoma, pasūdoma ir apkepinama riebaluose, kol gražiai pagels. Patiekiama karšta, sudėta į pašildytą pusdubenį, apš..

Virtas karšis su krienais ir obuoliais

Paruoštas karšis nepjaustytas išverdamas prieskonių ir prieskoninių daržovių sultinyje, atsargiai perkeliamas iš puodo į pašildytą pusdubenį apdedamas tarkuotais krienais, sumaišytais lygiomis dalimis su stambiai sutarkuotais obuoliais, paskanintais rūgštimi ir cukrumi. Patiekia..

Karšio kukuliai

Iš žuvies išimami kaulai, mėsa supjaustoma gabalais ir, pridėjus išmirkyto ir nuspausto pyrago, sumalama. Į masę sudedamas svieste pakepintas smulkiai supjaustytas svogūnas ir kitos pakepintos prieskoninės daržovės, malti prieskoniai, žali kiaušiniai, supilama grietinėlė, pas..

Virtas upėtakis

Paruoštas upėtakis užpilamas parūgštintu citrinos sultimis šiltu (tik ne karštu) vandeniu, greit išimamas, pasūdomas ir (5—10 min) verdamas ant visai mažos ugnies prieskoninių daržovių sultinyje, kad nesuvirtų. Patiekiamas sudėtas į pašildytą pusdubenį, apšlakstytas svies..

Recepto vertinimas: 0

Makaronai su pupelėmis ir žuvimi (Ramunės)

Makaronus ir šparagines pupeles 15 min. pavirinti prieskoniais bei citrinos žievele pagardintame sultinyje, nukošti. Susmulkinti ešerį vieno kąsnio gabalėliais, apšlakstyti citrinos sultimis, apibarstyti druska, pipirais ir apkepti aliejuje. Lėkštėje patiekti makaronus, žuvies gabalėl..

Spagečiai su krevetėmis

Nuplaukite krevetes ir išimkite akis. Įkirpkite jų pilvukus virtuvinėmis žirklėmis. Arbatiniu šaukšteliu išimkite jų mėsytę. Sudėkite į didelį indą ir atidėkite į šalį. Į didelį puodą įpilkite šalto vandens, pasūdykite ir sudėkite krevečių kiautus. Pavirkite juos ..

Troškinti šonkauliukai (Jūratės)

Šonkauliai trumpai paverdami vandenyje su medumi. Po to jie troškinami tame pačiame sultinyje su prieskoniais: sojų padažu, imbieru, anyžiais, raud. vynu, pipirais, česnakais, svogūnais. Troškinama, kol suminkštės. Druskos dedama prieš pat baigiant troškinti. Padažas gaminamas iš to..

Recepto vertinimas: 2

Keptos tortilijos su kiauliena (Garnachas)

Svogūnus ir česnako skilteles nulupkite ir smulkiai supjaustykite. Morką nuskuskite ir supjaustykite kubeliais. Į puodą sudėkite mėsą, morkos kubelius, supjaustytus svogūnus bei česnakus, čiobrelius ir lauro lapą. Įpilkite 750 ml karšto vandens ir pagardinkite druska. Uždenkite ir v..

GRIKIŲ KOŠĖS APKEPAS

Grikius perlieti saltu vandeniu. Vis pamaisant 15 min. virti sultinyje. Nukelti puoda nuo ugnies ir atausinti. Morkas nuplauti ir nulupti, supjaustyti griezineliais. Svogunus smulkiai sukapoti. Keptuveje istirpdyti puse sviesto, ipilti 3 saukstus vandens ir istroskinti morkas bei svogunus. Kiausiniu..

Recepto vertinimas: 3

Gardūs sojos kepsniukai

Kepsniukus valanda pamirkinti vistienos sultinyje, isplakti kiausini su ''Vegeta'', pipirais ir cili, apvolioti kepsniukus, ir po to pavolioti dziuvesiuose, ir taip kokius tris kartus, kad kepsniukai gerai butu apsupti teslos. Ikaitinti keptuvi ir iskepti kepsniukus, gerai apkepti, kad igautu aukso ..

Recepto vertinimas: 0

Sojos ir šparaginių pupelių troškinys

Soja pavirti sultinyje, ir palikti. Sparagines pupeles sudeti i keptuve, ipilti truputi aliejaus ir vandens, uzdengti ir troskinti. Kai pupeles prades minksteti, sudeti i keptuve susunktus sojos kubelius. Pabarstyti prieskoniais ir viska dar troskinti. Kai viskas suminkstes, ideti sviesta, grietine,..

Pica su sojų granulėmis

Soju granules isbrinkiname picos prieskoniais paskanintame mesos sultinyje. Mesosfarsa sumaisome su smulkiais gabaliukais supjaustytu svogunu, sudedame nusunktassoju granules, pasudome, suberiame smulkiai supjaustytus petrazoliu lapelius irismaisome. Ant aliejumi pateptos skardos dedame iskociota te..