24 rezultatų ieškant "folijos"

Folijoje keptos kefalės

Apelsinus nuplauti, nulupti, išimti sėklas ir supjaustyti griežinėliais. Krapus nuplauti, nuskabyti šakeles. Žuvis išdarinėti, nuplauti, gerai nusausinti. Pasūdyti, pabarstyti pipirais. Iš folijos išpjauti keturis gabalus. Kiekvieną žuvį dėti ant folijos, apšlakstyti apelsinų sulti..

Recepto vertinimas: 3

Upėtakis marškinėliuose

Išskrostus ir išvalytus upėtakius pabarstyti druska ir pipirais. Susmulkinti petražoles. Žuvį apibarstyti čiobreliais, 3 did. šaukštais smulkintų petražolių ir kalendra. Sudėti į indą, apšlakstyti citrinos sultimis ir palikti marinuotis 1 val. Įkaitinti orkaitę iki 200 C. Smulkiai..

Lašiša su baziliko sviestu

Baziliką, česnaką ir sviestą sumalame smulkintuvu . Sudedame likusius produktus ir toliau sumalame smulkintuvu .Gabalą lašišos ( steiką, arba, kaip šiuo atveju, file ) krauname ant folijos, pasūdome, pabarstome pipirais .Per vidurį lašišos dedame pilną šaukštelį paruošt..

Recepto vertinimas: 5

Silkės kepsniukai

Ant folijos dedame filė gabalą, ant jo "faršo", užvožiame kita filė puselę ir suvynioję į foliją šauname į orkaitę kokiai 20-30 min. Po to atvėsusią aptepam majonezu, galim papuošti smulkintu virtu kiaušiniu. Valgyt mažiausiai po 2 val., kai įsigeri..

Recepto vertinimas: 2

Tortas su migdolais ir riešutais

Tešlai iki baltų putų ištrinti trynius, vandenį ir cukrų. Baltymus ir druską plakti, kol pavirs standžiomis baltomis putomis. Baltymu putas sudėti ant tryniu kremo ir viską gerai, bet atsargiai išmaišyti su miltais, prieš tai juos sumaišius su kepimo milteliais ir riešutais. Kepimo f..

Kalakuto kakleliai su pistacijomis

Krūtinėlę supjaustyti kubeliais. Kepenėles supjaustyti ir kartu su krūtinėle sumalti mėsmale. Įmušti kiaušinius, supilti gietinę, suberti petražolių lapelius, išgliaudyti ir smulkiai sukapoti pistacijas. Pasūdyti, įberti pipirų. Kakliukus nulupti ir supjaustyti išilgai. Odeles dė..

Karpis

Karpį ištrinkite prieskoniais, druska ir palikite por?i valandų. Kepimo formą išklokite folija, folijos kraštai turi būti ilgesni, kad vėliau būtų galima užlenkti. Gausiai dėkite morkų, petražolių, krapų ir pjaustyto svogūno. Paguldę karpį į pilvelį pridėkite pjaustyto svogūn..

Recepto vertinimas: 0

Garintas sterkas su raudonaisiais ikrais, morkomis, salierais ir pupelėmis, keptomis naminiame lydytame svieste

Foliją patepkite 10g saulėgrąžų aliejumi. Supjaustykite mažais kubeliais 40g virtų morkų, 40g virto saliero gumbo ir pridėkite 40g rudųjų konservuotų pupelių. Daržoves apšlakstykite 10g saulėgrąžų aliejaus, 5g Valdorfo aitriosios adžikos ir 1g druskos. Paruoštas daržoves sudė..

Cukinija įdaryta malta kiauliena

Cukinija nulupti,supjaustyti griezineliais(tokio dydzio kad y vidu tvirtai ysidetu malta kiauliena,kad nekristu),isimti seklas ir nuplauti. I malta kiauliena sudeti smulkiai pjaustytus svogunus,prieskonius ir viska ismaisyti. Kiek griezineliu,tiek atpjauti gabalu folijos.Ant folijos deti cukinijos ..

Lydeka, kepta su lašinukais

Paruošta lydeka nusausinama, įtrinama prieskoniais, sumaišytais su druska, apdedama plonomis šviežių lašinukų riekelėmis, susukama į foliją ar celofaninį popierių, sudedama į keptuvą ir kepama orkaitėje ar krosnyje (sultims išgaravus, įpilama truputį karšto vandens). Patiekiama..

Midijos, keptos su sidru

Midijas nuvalome ir nuplauname šalto vandens srove. Išmetame visas, kurių kriauklytės yra sulūžusios ar nevisiškai užsidariusios. Svogūną ir česnaką nulupame ir smulkiai supjaustome. Bekono juosteles supjaustome nedideliais gabalėliais. Sudedame midijas į 4 dvigubos folijos 2..

Menkė folijoje

Žuvį pabarstyti druska ir pipirais, pašlakstyti citrinos sultimis. Daržoves nulupti ir supjaustyti griežinėliais. Grybus nuvalyti. Žuvį sudėti ant folijos, pabarstyti sezamu. Aplinkui sudėti daržoves, grybus ir čiobrelius. Folijos kraštus užlankstyti, padėti ant grotelių ir kepti 3..

Meduoliniai sausainukai

Medų ir sviestą kaitinkite ant silpnos ugnies, kol išsilydys. Palikite atvėsti. Miltus, kepimo miltelius, prieskonius ir druską sumaišykite. Džiovintus vaisius susmulkinkite, užsijokite miltus bei prieskonius, sukrėskite į medaus bei sviesto masę ir užminkykite tešlą. Suvyniojusi ją..

Recepto vertinimas: 0

Varškiniai pyragaičiai "trikampėliai" (Miglės)

1. Varškės sūrelius sutrink su paprastu ir vaniliniu cukrumi iki vientisos masės. 2. Paimk gabalėlį folijos ir sudeliok ant jos viena prie kito tris sausainius. Aptepk varške, ant vieno sausainio padėk braškę(arba marmeladinį saldainį (gabaliuką)). Gali įkrėsti dar truputį var..

Lašišų sušis su raugintais kopūstais

Svogūnus nulupti, supjaustyti plonomis juostelėmis. Sviestą ištirpdyti puode, suberti svogūnus ir patroškinti, kol taps skaidrūs. Sudėti kopūstus, supilti vyną. Užvirti, supilti obuolių sultis, suberti kopūstų prieskonius. Paskaninti medumi, druska, užpilti vandens, kad apsemtų kop..

Recepto vertinimas: 1

Spagečiai su keptomis jūros gėrybėmis

Pamerkite moliuskus ir midijas į atskirus indus su šaltu vandeniu 1 valandai. Nusausinkite ir padėkite į šalį. Pašalinkite taškuotą kalmarų odelę ir supjaustykite juos mažais gabalėliais, čiulptuvus perpjaukite pusiau. Nuo pomidorų nukoškite skysčio perteklių ir plonai juos supja..

Recepto vertinimas: 0

Vištienos filė ir daržovių paketėliai

Iš anksto pavirkite bulves verdančiame vandenyje 5 minutes; nusausinkite ir atšaldykite. Padėkite kiekvieną viščiuko krūtinėlę ant 50 cm kvadratinės storesnės folijos. Padalinkite bulves, cukiniją, morkas, grybus ir svogūną į keturias dalis ant folijos gabaliukų; pabarstykite drus..

Mėsos vyniotinis su sūriu (Ramunės)

Mėsą gerai išmaišyti su svogūnais, supjaustytais smulkiais kubeliais, kiaušiniais ir maltais džiūvėsėliais.Paskaninti masę druska ir pipirais. Porą nuvalyti, nuplikyti verdančiu vandeniu arba trumpai pavirinti. Palikti ant sietelio, kad gerai nuvarvėtų. Išdėlioti mėsą ant kepimo..

Recepto vertinimas: 5

Kepta sardinių filė

Keturis folijos lakštus sutepkite aliejumi. Į kiekvieną jų padėkite porciją sardinių (odele žemyn). Įkaitinkite orkaitę iki 180°C temperatūros. Dubenyje sumaišykite pomidorus, ankštinius pipirus, kaparėlius, pomidorų padažą, česnaką, citrinos sultis, druską bei juoduosius ..

KEPTA SILKĖ SU ĮDARU

Silke nulupame, isvalome, isimame nugurkauli, perpjauname isilgai pusiau. Ruosiame idara: obuoli, svoguna, virta kiausini smulkiai supjaustome, imusame zalia kiausini, iberiame pipiru (pagal skoni) ir gerai ismaisome. Ant folijos padedame silkes pusele. Ant jos uzdedame idara, ant virsaus uzklojame ..

BULVIŲ APKEPAS SU SVOGŪNAIS

Sviestu istepkite forma, Bulves ir svogunus nulupkite ir supjaustikie plonais griezineliais. Kiekviena pabarstykite druska bei maltais juodaisiais pipirais ir dekite sluoksniais. Piena sumaisykite su sultiniu, uzpilkite ant bulviu ir viska uzdenkite sviestu isteptos folijos lakstu. Ikaitinusi orkai..

MARCIPANINĖS ŠIRDELĖS SU PISTACIJOMIS

20g cukraus pudros pasilikti puodelyje (bus pabarstymui), o 100g cukraus pudros istrinti su marcipanine mase, maltomis pistacijomis ir romu. Kai gerai isminkyta, tai mase suvinioti i sviestini popieriu ir 10 min. ideti i saldytuva. Po to isimti ir iskocioti 1 cm storio laksta bei mazomis formelemis ..

LAŠIŠOS SUKTINUKAI

Visas darzoves susmulkinti. Suri sumalti, sudeti darzoves pasudyti ir papipirinti, viska ismaisyti. Zuvi supjaustyti plonais griezineliais ir sudeti ant folijos taip, kad salia esantis zuvies gabalelis uzdengtu kito gabalelio krasta. Idara sudeti ant zuvies ir su folija susukti i ritineli. padeti i ..

Keptas jūros ešerys folijoje

Kiekvienam eserio gabaleliui naudojamas atskiras folijos gabalelis. Ant folijos uzpilti truputuka aliejaus, dedama zuvis, ant jos lygiomis dalimis -tarkuotas suris, tarkuotos morkos, brokoliai ismaisyti su majonezu. uzdejus sia mase folija uzviniojama, kad skystis kepant neisbegtu pro krastus.Galima..