25 rezultatų ieškant "asmenims"

Deganti strutienos filė

Pamušti strutienos filė plaktuku. Pabarstykite mėsa prieskoniais iš abiejų pusių. Ištirpdykite sviestą keptuvėje ir sudėkite mėsą. Kepkite filė ant kiekvienos pusės po 2 min. Užpilkite brendžio ir padekite. Išimkite mėsą iš keptuvės ir laikykite ją šiltai, kad neatvėstų. ..

Recepto vertinimas: 5

Triguba žuvienė

Ešeriukus padaliname į dvi dalis. Išvalome tik vidurius (žvynus ir galvą paliekame). Vieną žuvies dalį išverdame 2 litruose vandens. Druskos dedame pagal skonį. Išvirusią žuvį išmetame. Sultinį perkošiame per tankų sietelį. Į sultinį sudedame gerai išvalytos 0,5 kg žuvies gab..

Žuvies guliašas su kalendra

Plonais skrituliukais supjaustome ankstyvuosius svogūnėlius. Agurkus nulupame, išskobiame sėklas ir supjaustome nedideliais gabaliukais. Pomidorus taip pat supjaustome gabaliukais. Įkaitinę aliejų, pakepiname svogūnus. Sluoksniais sudedame pomidorus, po to agurkus, žuvį. Pasūdome, įberi..

Martini steikas

Paruoškite steikus: plokščiame inde sumaišykite visus ingredientus , išskyrus mėsą ir alyvuoges. Tada pamarinuokite steikus kambario temperatūroje apie 2 val. , kelis kartus apverskite. Išimkite steikus is marinato, tačiau marinato neišpilkite. Kepkite keptuvėje ar padėkite ant karšt..

Recepto vertinimas: 3

Pikantiškas troškintos menkės kepsnys

4 asmenims Išmirkyta mėsa nusausinama, išimamas kaulas ir įtrinama pipirais bei cukrum. Vienas agurkas, nurodytas kiekis rūkyto kumpio, 1 morka, 1/2 petražolės supjaustomi pailgais trikampiais gabalėliais ir susmaigstomi į mėsą. keptuvėje su riebalais paspirginami svogūnai ir iš visų..

Daniškas kumpis

4 asmenims 1,5 stiklinės sultinio užpilama ant kapoto svogūno ir lėtai verdama, kol sultinio lieka apie stiklinę. Tada sultinys nukošiamas į pomidorų tyrę. Pridedama pipirų, pagal skonį druskos, truputį pavirinus įpilama ½ stiklinės grietinės ir dar 10 min. letai pakaitinama. Ant vi..

Įdarytas karpis

Karpį nuskusti, išvalyti ir nuplauti. Išimti žiaunas ir akis. Atsargiai nulupti karpio odą perpjaunant pagrindinį nugarkaulį prie uodegos ir galvos. Išimti iš žuvies mėsą ir kaulus. Svogūnus ir morkas smulkiai supjaustyti ir kepinti alyvų aliejuje (2/3 viryklės galingu..

Recepto vertinimas: 2

Bordžio kava

Karštas šokoladas sumaišomas su karšta kava, išpilstoma į keturis šiltus puodelius. Ant viršaus dedama plaktos grietinėlės ir apibarstoma tarkuota apelsino žievele. ..

Viščiukas tanduri greituoju būdu

Vištos galūnėms nuimkite oda, poodinius riebalus bei kelis kartus įpjaukite (tik nepersistenkite, nes reikės dar ir ant iešmo maut). Dubenyje sumaišykite druska, pasta, česnaką, jogurtą ir citrinos sultis iki vientisos mases. Duokite šitą masę pauostyti namiškiams, kad jiems prasid..

Bulvių ir kalendros salotos

6 nedidelės buvles (2 kg) supjaustykite plonais griežinėliais ir dideliame puode pavirinkite, kol suminkštės. Tada nusunkite ir sudėkite į dubenį. Dubenyje kruopščiai sumaišykite 1/2 stiklinės baltojo vyno acto, 1/3 stiklinės alyvų aliejaus, grūstą česnako skiltelę, šaukštą smu..

Recepto vertinimas: 0

Vikos guliašas (4 asmenims)

Mėsą supjaustyti apie 1 cm kubeliais ir kepti aliejuje, kol gražiai apskrus. Mėsą išgriebti ir sudėti į puodą, o likusiame keptuvėje aliejuje pakepiname kečupą. Sausoje keptuvėje pakepinti miltus, kol gražiai pagels. Pakepintus miltus supilti į dubenėlį ir praskiesti vandeniu, kad ..

Recepto vertinimas: 1

Pievagrybiai su sūriu

Pievagrybius nuplaukite ir nusausinkite popieriniu rankšluosčiu. Kotelius nupjaukite, susmulkinkite ir kartu su smulkintais svogūnais pakepinkite šaukšte įkaitinto sviesto. Sūrį sutrinkite šakute ir sumaišykite su kepintais pievagrybių koteliais, krapais ir riešutais. Tris šaukštus r..

Ryžiai su žirneliais

Išverdame ryžius, įdedame sviestą, įberiame druskos ir maišome kol sviestas ištirps. Tuomet sudedame žirnelius, suberiame garstyčių sėklas ir vėl viską sumaišome. Ir gardžiuojamės kol neataušo. ..

Vištienos vėrinukai su medaus padažu (foto)

Nuo vienos citrinos nutarkuoti žievelę, iš minkštimo išspausti sultis. Česnako skilteles sukapoti. Žalius arba džiovintus rozmarinus ir bazilikus susmulkinti, kmynus -sumalti. Žalumynus, česnakus, medų, citrinos sultis, žieveles ir kmynų sėklas sudėti į dubenėlį, užpilti tri..

Recepto vertinimas: 3

Lakštiniai makaronai su jūros gėrybėmis

Makaronus išvirti pasūdytame vandenyje. Perlieti šaltu vandeniu ir nuvarvinti. Keptuvėje įkaitintame alyvuogių aliejuje 5 minutes pakepinti jūrų gėrybes, sudėti makaronus, išmaišyti ir dar kelias minutes kepinti. Patiekti pabarščius smulkintais bazilikais. ..

Recepto vertinimas: 0

Lazanija su pievagrybiais ir Bechamel padažu (foto)

Gilesnėje keptuvėje ištirpinamas sviestas. Jame pakepinamas svogūnas, sutarkuota morka, susmulkintas česnakas. Daržovėms apkepus, sudedamas faršas, susmulkinti grybai. Viskas šiek tiek apkepama. Tuomet įpilama pusė stiklinės balto vyno, tiek pat vandens ir 3 valgomieji šaukštai pomid..

Recepto vertinimas: 4

Tuno kepsneliai su įdarytu pomidoru

Tuną nuplaukite, nusausinkite, supjaustykite vidutinio dydžio gabalėliais, sudėkite į indą ir užilkite marinatu, pagamintų sumaišius kapotus česnakus, citrinos sultis, aliejų, druską ir pipirus. Žuvį padėkite valandai, kad pasimarinuotų. Marinuotus kepsnelius nuvarvinkite, įvyniok..

Upėtakiai su kuskusu

Upėtakius išvalykite, apibarstykite žuvų prieskoniais, apšlakstykite citrinų sultimis, suvyniokite į foliją ir kepkite iki 200°C temperatūros įkaitintoje orkaitėje apie 20 min. Padėkite šiltai, kad neatauštų. Kuskuso kruopas suberkite į dubenį, užpilkite verdančiu sultiniu ..

PŪKELIS

Puodelyje istirpinkite 250 g sviesto ir atausinkite. Kai prades stingti, suberkite cukru ir vanilini cukru. Po viena imuskite kiausinius, kiekviena karta gerai ismaisydami (mazdaug po 2 min.). Suberkite cukru ir ilasinkite citrinos ar romo esencija.Atskirai sumaisykite miltus, krakmola, kepimo milte..

TIROLIETIŠKAS VAINIKAS

I issukta sviesta imaisykite cukru, 3 kiausinius, 3 trynius, citrinos zievele, cinamona, druska ir maltus riesutus. Po truputi suberkite miltus, sumaisytus su kepimo milteliais. Kiausiniu baltymus isplakite iki standziu putu ir atsargiai imaisykite i tesla. Suberkite mazais gabaleliais supjaustyta ..

VELYKŲ AVINAS

Moliniame dubenyje sumaisykite miltus su mielemis. Suberkite cukru, druska, imuskite pusantro kiausinio, ipilkite istirpinta sviesta ir 250 ml drungno vandens. Mikseriu su antgaliu teslai viska maisykite 5 min. is pradziu mazu, paskui dideliu greiciu. Tesla palaikykite siltoje vietoje, kol ji pakils..

Teksasietiškas guliašas

Nuluptus ir nuplautus svogunus supjaustykite ketvirciais, padalinkite juos perpus. Nuvalytas ir nuluptas darzoves supjaustykite kubeliais. Gabaleliais supjaustyta mesa maisydama apkepinkite ikaitintoje keptuveje su aliejumi. Sudekite mesa i troskintuva, isspauskite cesnaka, suberkite svogunus, paska..

Pikantiškas guliašas su raugintais kopūstais

Svogunus supjaustykite siaudeliais, cesnaka isspauskite. Mesa supjaustykite gabaliukais, pakepinkite keptuveje su aliejumi. Baigiant kepti, sudekite svogunus ir cesnakus. Visa keptuveje turini perpilkite i troskintuva, sudekite pomidoru tyre, ipilkite 250ml vandens, pasudykite, suberkite prieskonius..

Makaronai su jūros gėrybėmis

Isverdame makaronus. Perpilame saltu vandeniu. Juros gerybes pakepame keptuveje ant sviesto, tol kol isgaruos vanduo. Tada i keptuve suberiame makaronus dar kelias minutes viska pakepame. Patiekiame karstus su majonezu. (Vilma)..

Recepto vertinimas: 1

NAUJAMETINIS PUNŠAS

Visus produktus sumaisyti ir ispilstyti i taures su ledukais. vaisius uzmauti ant iesmuku ir ideti i taures. Patiekti su siaudeliu...